piątek, 3 lutego 2017

Czysta skóra z Garnier- konkurs

Uwielbiam konkursy. Zwłaszcza te, które wymagają napisania czegoś, wrzucenia ciekawego zdjęcia, jednym słowem twórcze.  Ten, o którym dziś napiszę skierowany jest do moich najmłodszych czytelników. A to z dwóch powodów:
- po pierwsze: aby wziąć w num udział należy zakupić dwa dowolne produkty Garnier Czysta Skóra
- po drugie: nagrodą główną jest sesja zdjęciowa z Dawidem Kwiatkowskim.




Jak widać nie jest to konkurs dla mnie, bo nie mam cery trądzikowej  a nazwisko Kwiatkowski kojarzy mi się z kolarstwem a nie z muzyką. Wiem jednak, że wśród moich czytelniczek znajdzie się nie jedna fanka tego jakże sympatycznego muzyka, a i zestaw kosmetyków firmy Garnier jest nie do pogardzenia!
Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie? No przede wszystkim kupić dwa produkty Garnier Czysta Skóra i zachować paragon. Potem na stronie konkursu  przygotować kolaż z sobą i  swoim idolem w tle. Proste prawda?
Potem trzeba już tylko czekać na wyniki. Konkurs trwa do 21 lutego, zatem  jest trochę czasu. Można się pobawić, poszukać fajnego zdjęcia albo je zrobić- świetny pomysł na kreatywny weekend!
Ja tam już swój pomysł na kreatywny weekend mam, bo przecież będę się bawić na 7 Balu z Dwójką! Relacja na pewno będzie pasjonująca!


2 komentarze:

  1. Fajny konkurs dla fanek Dawida! Mi taka sesja nie jest potrzebna, więc życzę powodzenia uczestniczkom! Za to produkty z Garniera bardzo lubię i na pewno coś niedługo kupię ;)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodzież lubi konkursy,więc pewnie będą chętni.Jeszcze z taką motywacją...

    OdpowiedzUsuń