niedziela, 4 lutego 2018

Walentynkowe pomysły

Do walentynek zostało zaledwie 10 dni, więc ja, jak co roku kombinuję, jakby tu Ślubnego uszczęśliwić. Bo wiadomo, że każdy powód do świętowania jest dobry, a gdy za oknem zimno, to trzeba sobie atmosferę domową podgrzewać. Jakiś zarys pomysłu już mam. W tym roku zamiast ( a może obok?) smacznej kolacji z obowiązkowym tatarem i czerwonym winem (tak, tak u nas na walentynki króluje zazwyczaj tatar) wymyśliłam sobie, że wybierzemy się w odwiedziny do sąsiadów, czyli do Leśnego Kurortu, gdzie podają naprawdę pyszną kawę  i robią dobre drinki.
Zastanawiam się też nad prezentem, przecież nie przygotuję Ślubnemu laurki ;)
Przez ostatnie kilka dni klikałam w internetowe propozycje na walentynki i z wielu najróżniejszych pomysłów wybrałam te, które sprawdziłyby się u nas.
Zatem TOP 5 pomysłów walentynkowych:

Walentynkowa wycieczka, najlepiej taka z noclegiem – gdybym miała taką możliwość wybrałabym Gdańsk ( byliśmy tam kilka lat temu i było super)lub w wersji de luxe wycieczka z biurem podróży, np. do Włoch na wenecki karnawał 
    zdjęcie ze strony biura podróży https://www.itaka.pl

Wyjście do kawiarni lub restauracji ewentualnie do kina lub teatru – mam nadzieję, że my Leśny Kurort odwiedzimy.
Zdjęcie ze strony http://www.lesny-kurort.pl/

Uroczysta kolacja w domu –to może być świetne rozwiązanie, zwłaszcza gdy w kuchni działać będą oboje zainteresowani.
Taką kolację przygotował mój Ślubny na Dzień Nauczyciela

Fikuśny prezent – tu pomocą służą liczne sklepy internetowe oraz wyszukiwarki, np ceneo, tworząc kompleksową ofertę na walentynki.

Praktyczny prezent- znalazłam nawet coś odpowiedniego- Ślubny, jako złota rączka, ucieszyłby się chyba z takiego pasa a la Bob Budowniczy.


A jak to jest u Was z Walentynkami? Obchodzicie? Szykujecie coś ekstra? 

7 komentarzy:

  1. Ja dla mojego mam kartkę walentynkowa, własnego projektu
    Kartka wygląda jak plakat filmowy
    Jest ja niej napisane
    "R.
    Super facet
    Czyli jesteś całym moim życiem"
    A pod spodem są klatki z "filmu" czyli nasze zdjęcia
    Mam zamiar upiec jego ulubione ciastka i włożyć w wielki słoik i owinąć kokardka
    No i zamówić mu masaż bo narzeka na ból pleców
    Drobiazgi ale wiem że poprawia mu humor

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że wspólna kolacja, taka romantyczna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam fakt że o tym myślisz i planujesz to już dużo. W Walentynki to raczej Panie oczekują prezentów. Życie składa się z drobiazgów. Coś co podkreśli jego wyjątkowość powinno być odpowiednie. Faceci są odrobinę próżni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz farta, że jest Osoba, którą możesz miłować w ten i każdy inny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Baja dobrze proponuje: kolacja - ze śniadaniem do łóżka, dodam od siebie, jak to facet. Do rozstrzygnięcia, czy Anna Ślubnemu, czy Ślubny Annie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantyczna kolacja to raczej nie ze śniadaniem.
    Co tam Anno zimowe przesilenie zawitało pod orzechem.
    Wątek sam się pisze tak jak życie.
    Brat na kardiologii, Mama od dzisiaj również za to Córka Anna jest od teraz magistrem prawa - obroniła się po 4 latach studiów. W sumie ważne żeby minusy nie przesłoniły nam plusów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam,że mozna na Was liczyć, czyli kolacja najważniejsza ;)
    Andrzzeju, Mam nadzieję, że Twoi bliscy wrócą do zdrowia. Mamę pozdrów ode mnie. Córce pogratuluj. Fajnie móc być dumnym z dzieci :)

    OdpowiedzUsuń